24 septiembre, 2024
A Vicerreitoría de Titulacións e Internacionalización da Universidade de Santiago de Compostela (USC) deu comezo este curso ás súas accións de proxección internacional na trixésimo cuarta edición da Asociación Europea para a Educación Internacional (EAIE), celebrada recentemente en Toulouse. Este evento reuniu a máis de 7.300 representantes de universidades e axentes do ámbito educativo superior de todo o mundo.
A delegación da USC estivo encabezada pola vicerreitora, María José López Couso, acompañada da adxunta á vicerreitoría para Internacionalización, Belén Méndez Naya. Durante a súa estancia, mantiveron numerosas reunións con representantes de diversas institucións, co obxectivo de potenciar a visibilidade da universidade no exterior.
Entre as accións destacadas, firmáronse acordos bilaterais coa Universidade Concordia en Edmonton (Canadá), nunha reunión co seu reitor, Tim Loreman. Así mesmo, houbo encontros con universidades socias e con aquelas coas que a USC aínda non ten convenios, buscando estreitar lazos e ampliar canles de colaboración.
No marco da feira, a USC tamén participou en reunións de traballo con membros da Alianza EUniWell, interaccionando con universidades como as de Constanza, Florencia, Taras Shevchenko de Kiev, Murcia e INALCO. Este ano, por primeira vez, a EAIE estableceu un espazo específico para as alianzas de Universidades Europeas, sinalando o crecente interese que suscita esta iniciativa da Comisión Europea entre as institucións de educación superior.
A vicerreitora López Couso explicou que “a nosa estratexia de proxección e captación internacional, recollida no Plan de Internacionalización 2024-2026, combina eventos virtuais e presenciais orientados fundamentalmente ao mercado iberoamericano”. Neste contexto, a USC ten previsto asistir en novembro á feira EuroPosgrados en Cidade de México e León para presentar a súa oferta académica.
Nos últimos tres anos, a Vicerreitoría de Titulacións e Internacionalización traballou na creación de novos formatos para eventos de captación, como webinarios dirixidos a potenciais estudantes de doutoramento e presentacións da oferta académica de mestrados para Iberoamérica, co fin de fomentar a internacionalización e atraer talento global á USC.