15 octubre, 2024
A campaña “Primavera de portas abertas nas rutas dos viños de Galicia”, que se desenvolverá en 2025 e 2026, contará coas creacións de dúas deseñadoras da vangarda artística nacional: Ana Barrado, de Cáceres, e Sonia Gallego, de Madrid. Esta colaboración xorde grazas á alianza entre Turismo de Galicia e Bodegas Terras Gauda, que permite aos finalistas e premiados da Bienal Internacional de Cartelismo – Concurso Francisco Mantecón optar a ser a imaxe publicitaria desta iniciativa de enoturismo.
A deseñadora Ana Barrado, quen recibiu o 1º Accésit na Bienal de Terras Gauda, e Sonia Gallego foron seleccionadas nun proceso que recibiu 64 propostas de artistas gráficos de 13 países, incluíndo Austria, Arxentina, EEUU, Finlandia e Rusia, entre outros. O xurado, presidido polo director de Turismo de Galicia, Xosé Manuel Merelles, e composto por recoñecidos profesionais do deseño como Pati Núñez e Rodrigo Sánchez, seleccionou os carteis gañadores.
As obras de Barrado e Gallego interpretan a riqueza cultural e vitivinícola de Galicia e servirán para atraer visitantes ás adegas das cinco denominacións de orixe galegas: Rías Baixas, Ribeira Sacra, Ribeiro, Monterrei e Valdeorras. As deseñadoras recibirán un premio de 5.000 euros cada unha.
A colaboración entre Turismo de Galicia e Terras Gauda está en vigor desde 2019 e permitiu que a comunidade acceda a artistas de renome nacional e internacional. Este proxecto contribúe a fortalecer o enoturismo en Galicia, atraendo turistas e promovendo as súas xornadas vitivinícolas.
A Bienal Internacional de Cartelismo Terras Gauda, que celebrou 16 edicións, é unha das máis prestixiosas no ámbito privado, con máis de 21.000 carteis de 100 países presentados ao longo da súa historia.